torsdag 12. november 2009

Utstilling med gull




--------------------------------------------------------------------------


T.v:
Fat: 129 kr
Telysestake: 89 kr
Julekule: 45 kr
Nisser i gull: Stor: 179 kr, Medium: 169 kr, Liten: 169 kr

T.h:
Nisse med telysholder: 249 kr

------------------------------------------------------------------------




Kakefat med lokk: 749 kr


-------------------------------------------------------------------


T.v:
Julekuler: 59 kr

T.h:
Julekuler: 45 kr

----------------------------------------------------------------------


Priser:
Orchidegren: 159 kr
Gullkvister: 99 kr

------------------------------------------------------------------------



Gullblomst: 199 kr

2 kommentarer:

  1. Heisann, en flott side som jeg med glede har lagt til i bloggrollen min. Jeg lurer på hvilket merke den skjønne grå matten deres er. Den hadde passet perfekt i gangen min, men det er litt langt å kjøre til Hamar for å få tak i den. Har dere nettbutikk?
    Med vennlig hilsen Yvonne

    SvarSlett
  2. takk for det, å hyggelig å høre at du vil følge oss :)

    Hmmm... den country chic matta?
    jeg trooor den er fra bloomingville. men er ikke helt sikker, men tror :)
    vi har desverre ikke nettbutikk, men vi kan sende :) Tror faktisk vi bare har 1 igjen nå.

    SvarSlett