onsdag 18. november 2009

Mange lesere :)

Oioi, nå har over 10.500 vært inne på bloggen vår! Vi har holdt på i bare 5 mnd, og må vel si oss fornøyde med å allerede ha bikket 10.000? I tilegg har vi fått 37 faste lesere. Utrolig hyggelig! :)

Men vi er jo litt nysgjerrige da... For denne bloggen var jo egentlig ment for våre kunder/folkene her i Hamar, men vi ser jo det at folk fra hele landet titter innom, noe vi setter stor pris på! :) Så da har vi et spm til hver og en av dere:
Er det noen fra Hamar som leser bloggen?
Og til dere andre, hvor bor dere?

(gi gjerne ris/ros om bloggen å hvis du vil) =)

Må til slutt få takke for alle koselige kommentarer som kommer på innleggene våre :) Fortsett gjerne med det! Det blir med en gang mye artigere å blogge når man får litt tilbakemeldinger :)

Hilsen alle oss på Gave og Interiørglede :)


Passet godt med dette bildet nå syntes jeg, av en Willow Tree figur med navnet
"Grateful"
(som betyr: Takknemlig)
249 kr

11 kommentarer:

  1. Hei, jeg er fra Lillehammer. Har aldri vært innom dere, men kommer helt klart hvis jeg skal til Hamar i nærmeste fremtid:)

    SvarSlett
  2. Jeg er en leser fra Stange, og er titt og ofte innom den flotte butikken deres! =)))

    SvarSlett
  3. Jeg har aldri vært her før...fant dere på NIB, men jeg er ikke fra Hamar, men bor på sørlandet :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Så gøy å se at det er noen i nærheten av Hamar som leser også :D

    Dere er alle hjertlig velkommen til vår butikk :)

    SvarSlett
  5. Hei! Bor på Hamar og er innom dere stadig vekk!

    SvarSlett
  6. Bor i Ottestad og er stadig innom!
    Var innom dere i går. Dere har virkelig mye
    fint nå :-) Det er en herlig stemning i butikken og bak kassa er det alltid blide
    fjes..
    Kommer snart tilbake for å
    kjøpe julegaver og litt til meg selv.

    Hilsen Gunn K

    SvarSlett
  7. Hei!Jeg bor på Rena men er innom dere hver gang jeg er i Hamar!super koselig butikk og jeg sjekker bloggen nesten hver dag:)

    SvarSlett
  8. Jeg er fra Hamar, liker butikken deres veldig godt! :)

    SvarSlett
  9. Ble anonymt det... prøver igjen :)

    Var forresten innom i går og kjøpte nydelig dørmatte hos dere.

    SvarSlett
  10. bor i furnes, handler ofte hos dere :)
    er stadig vekk inne å følger med på bloggen deres å blir fristet.
    butikken er bare nydelig, å det er så greit at dere har lenge oppe, slik at vi småbarns foreldre kan ta turen etter leggetid i fred og ro.

    SvarSlett
  11. bor i furnes, og er innom titt og ofte :)

    SvarSlett