torsdag 20. august 2009

Nyheter fra Jeanne d`Arc Living


(klikk på bildene for å få de større)




----------------------------------------------------------------------------

Nydelige Madonna-figurer. Den t.v holder en blomst, imens den t.h holder på et barn.
I midten er det et crucifix granit-kors. Pris: 239 kr pr.stk.

---------------------------------------------------------------------------

Vi har fått flere slitte bokstaver! Noe vi merker er svært populært om dagen :)
Pris: 169 kr pr.stk

----------------------------------------------------------------------------

Gammeldagse, slitte ark med "Gledelig jul"- tekst (ja, vi er litt tidlig ute) ;)
Pris: Stor. 49 kr, liten: 39 kr

5 kommentarer:

  1. Jeg digger Jeanne d`Arc Living!!! Jeg lurer derfor på om dere har disse flotte jernbokstavene også fra Jeanne d'Arc Living, mål 15 x 10 cm. Den har art.nr. 500053??? Må ha-må ha nemlig.
    Jeg kjøpte en sånn trebokstav av dere (bokstaven M). Dere har ikke tilfeldigvis fått inn L også? Og i sammen slengen, har dere boka "Romantiska Hem og Inspration i Vitt" skrevet av Ingela Broling og Petra Eriksson?

    SvarSlett
  2. Lene fra Lillehammer:

    Enig, de har mye fint derfra altså! :)
    hmm...jeg er litt usikker. jeg har ikke så stor overiskt over det nede mer, ettersom jeg nå er mest i barnebutikken :) Anbefaler deg å ringe ned til Jane (sjefen) (62 53 55 23) i morra, å spørre. Å har vi det ikke, er det sikkert mulig å skaffe ;) Spør hu om de andre spm også, for jeg glemmer det sikkert :p

    SvarSlett
  3. Så masse fint!! Nå skulle jeg ha vært en tur i butikken deres! Bare så uhyggelig langt å reise....men jeg kan jo kanskje sende noen innom...!! Hmmmm
    Ha en flott søndag!
    Hilsen Solveig

    SvarSlett
  4. Synd du bor så langt unna, er mye fint ja! :)
    du får sende alle du kjenner innom, både i interiørbutikken og barnebutikken ;)

    Takk det samme :)

    SvarSlett